Ax-El

Общи Условия

ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

Уважаеми клиенти. В качеството си на потребител, всеки клиент на AX-EL може да се откаже от поръчката и да върне закупена стока в срок от 14 дни от деня, в който стоката е била доставена на Клиента без да е необходимо да посочва причина или да дължи обезщетение или неустойка. Необходимо е да уведомите AX-EL за своето решение да върнете стоката в писмен вид като попълните Формата за връщане по-долу. Информацията, която трябва да ни представите, за да упражните правото си на отказ са: име, адрес, телефонен номер, имейл, номер на поръчка и недвусмислено съобщение за отказ от поръчка и описание на стоката както и номер на банкова сметка, по която Търговеца ще възстанови пратената сума. AX-EL ще Ви изпрати потвърждение за получаване на Вашия отказ и ще възстанови заплатените от Вас суми за върнатата стока или замени продукта с друг модел на същия продукт или различен продукт. Сумата за възстановяване ще бъде изплатена както следва:
  • плащания, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по сметката, от която е било получено плащането
  • плащания, направени чрез наложен платеж – по банкова сметка, предоставена от Клиента във Формата за връщане
Стоката трябва да се върне задължително в оригиналната търговска опаковка, да няма повреди и да не е използвана. Задължително ни върнете оригинала на касовата бележка, ако сте заплатили в брой или с ВПОС. До момента на получаването й на адреса на Търговеца, риска от повреждане на стоката се носи от Клиента. Транспортните разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на клиента Правото на отказ не се прилага за стоки с нарушен търговски вид, в това число но не само – стоки по които има наранявания, драскотини, липсващи или повредени компоненти като прилежащи продукти и аксесоари, кашони, предпазно фолио, книжки, и др. Клиентът има право да предяви Рекламация според Общите условия. * Вашето искане за връщане на продукт, ще бъде обработено само след попълване на Формата за връщане на стока. Искания за връщане на стока се обработват в работни дни (понеделник – петък) от 8:00 до 17:00 часа, без почивни дни и официални празници. Към попълване на Форма за връщане на стока

РЕКЛАМАЦИИ

Рекламации на стоки повредени при транспорт, без предоставен констативен протокол съставен от представител на куриерската фирма се отказват.

Клиентът има право да предяви рекламация в следните случаи:

  • Несъответствие с поръчаната стока
  • Констатирани липси
  • Явни дефекти на стоката
  • Скрити дефекти на стоката

Рекламация при несъответствие с поръчаната стока, констатирани липси или явни дефекти се предявява в деня на получаване на стоката чрез попълване на Протокол в присъствието на куриер. В противен случай стоките се считат за приети без забележка

Транспортните разходи по връщането на стоката се поемат от AX-EL

Рекламация при скрити дефекти на стоката се предявява при откриването им, но не по-късно от срока на гаранцията.

При подаване на рекламация, Клиентът представя:

  1. Касова бележка или фактура
  2. Снимков материал
  3. Други документи доказващи несъответствието на стоката с договореното.

След приемане на рекламацията като основателна от страна на AX-EL, Клиентът може да претендира за:

  • Възстановяване на заплатената сума
  • Замяна на стоката с друга

Ако в рамките на 30 дни след приемане на рекламацията като основателна, Клиентът не потвърди една от изброените по-горе възможности, AX-EL запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми както по стойността на продуктите, така и по направените разходи за нея.

При отхвърляне на рекламация, AX-EL уведомява Клиента за становището си на имейл.